Vyřizování stížnosti

Postup při vyřizování stížností

Vážení klienti,

postup pro vyřizování stížností naleznete ve Směrnici Přijímání a vyřizování stížností a Formuláři Protokol o podání stížnosti v níže uvedených přílohách.

Důležité soubory

Soubory ke stažení
Protokol o podání stížnosti - na recepci
SM_HNsP_13 Přijímání a vyřizování stížností_v3

Mapa nemocnice

Plánujete návštěvu nemocnice a nevíte jak se dostat na konkrétní oddělení? Podívejte se na naší novou mapu.

A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
AHlavní vchod (recepce, ordinace, LDN - C) BBezbariérový vchod, lékárna CVchod TRN (plicní) DVchod dětské oddělení EVchod LDN - A
FVchod LDN - B GZdravotnická záchranná služba HZdravotní dopravní služba IVchod LDN - B JVchod LDN - D